COACHELLA ENVY


Don’t take me wrong but every year I get this feeling of “why can’t I be one of these girls at Coachella?"

I’m thankful for what I have, special my health, family and work but common it’s not a big sin to be a little envy of all this Coachella vibe is it?

It’s considered the coolest festival in the world (even if you don’t go there for the concerts), everybody looks gorgeous (I don’t remember seeing pictures of ugly people there), skinny, fashionable and super happy, rich and famous. Plus it’s in Palm Springs, California!! 

So what do we need to be a Coachella girl? Have money to buy a pass, have some cool boho chic clothes, be skinny because tiny tops with shorts don’t look good if you don’t have a great body, have a great hair to do cool braids, pony tails and other hippie hairstyles, and have plenty of necklaces, glitter and big ear hoops.

And now let me dream with some of these year pictures.



Não me levem muito a sério mas a verdade é que todos os anos penso “Porque é que não posso ser uma daquelas miúdas que vão ao Coachella?”

Sou grata pelo que tenho, saúde, família e trabalho mas não deve ser um grande pecado ter um bocadinho de inveja desta Coachella vibe.

É considerado o festival mais cool e famoso do mundo (mesmo que nem sequer vás para ires aos concertos), toda a gente é linda (não me lembro de ver fotos de pessoas feias no Coachella), magras, fashionistas e felizes, ricas e famosas. Depois para melhorar é em Palm Springs, Califórnia!

Mas então o que é preciso para ser uma Coachella girl? Em primeiro lugar ter dinheiro para comprar o bilhete que não é barato, ter roupas giras de estilo boho chic, ser magra porque convenhamos mini tops com calções curtinhos só ficam bem em grandes corpos, ter um cabelo bonito para que possas fazer tranças, carrapitos ou qualquer outro penteado hippie, ter muitos colares giros, purpurinas e argolas gigantes.

E pronto agora deixem-me sonhar um bocadinho com algumas das fotos deste ano! 















6 comments:

  1. Great post...
    Have a nice day.

    ReplyDelete
  2. Hopefully one day it will be possible that you will visit Coachella! Thanks for sharing all the cool looks - you are so right with your statement about people at Coachella :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  3. Great to see all types of fashion looks represented at Coachella! - www.jamilakyari.com

    ReplyDelete
  4. Quem me deraaaa!
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. honestamente nunca entendi a hype, para mim o importante dos festivais são os concertos e as atividades =P

    (e eu se for para um concerto ou um festival ao ar livre vou completamente descontraída, não quero preocupar-me com makeup a derreter na cara...)

    http://tehteh25.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete